Pagina's

dinsdag 17 december 2013

En nog meer...

En...heb je zin om foto's te kijken? Dat kan nu dan, want dit is een bericht met veel foto's en weinig tekst.

Het is me een keer gelukt, een kaart in wit, alleen het plaatje is gekleurd en ik heb gekleurd twine gebruikt.


Deze kaart is eenvoudig, met tape en stempels.

Vorig jaar of dat jaar ervoor al had ik eens van die schattige rendieren gekocht. Nu eindelijk eens gebruikt.

Op een gegeven moment dacht ik het slim aan te pakken door steeds 2 kaarten tegelijk te maken, het papier lag toch voor mijn neus. 



Dit rendier en deze sneeuwman zijn ook al zooooooooo oud ;-)!

En dan deze nog, herken je de onderste kaarsjes misschien? Ik heb wel het randje eraf geknipt. Hoe oud die al niet zijn, maar....wie bewaart, die heeft wat!

Ik vind het trouwens erg leuk dat je weer komt kijken en reacties achterlaat, dank je wel!








13 opmerkingen:

Desire Fourie zei

Oh wow you have been busy. They are all so cheerful creative.
Hugs Desíre {Doing Life}

Marja Kenter zei

Wat een explosie van kaarten, erg mooi en leuk.
groetjes Marja

jolanda zei

mooie kaartjes

Antoinette Voorn zei

Schitterend hoe alles weer bij elkaar past.... ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

KarinsArtScrap zei

wat een mooie serie kaarten Annerieke.
En die witte kaart is helemaal geweldig.

gr karin

Vonnie zei

Leuk hoor om weer kaartjes van je te mogen/kunnen bewonderen. En wat een leukerds zitten erbij.......die 2e met die sokken en die met die viltfiguurtjes erop. Ik word er blij van :-)

Liefs Yvonne

Bea zei

Hallo Annerieke, wat een leuke kaartjes heb ik op je blog voorbij zien komen, die met die sokjes vind ik super gaaf....

groetjes Bea.

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een gave kaartjes. Je brengt me op een idee, met die vilten figuurtjes.
Je hebt heel hard geknutseld zo te zien. EN nu klaar met de kerstkaartjes?
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat zijn ze leuk, mooi met de vilten figuurtjes en de witte met de prachtige stempel ?? is super, liefs Ans

Je@net zei

Wauw, wat een prachtige kaarten, Annerieke!

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
prachtig al die kerstkaarten!
Mooie diversiteit!
Groetjes van Daatje

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaarten, stuk
voor stuk super !
Gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Kitty zei

Prachtige kaartjes zeg! Goed idee om ook het 'negatief' (bij de rode kaartjes) te gebruiken. En die kaarsjes heb ik ook nog ergens liggen, die komen hier uit de buurt ;)