Pagina's

dinsdag 10 december 2013

Even iets laten zien...


Het is al een tijdje geleden dat ik een bericht geplaatst heb. Het bloggen staat nog steeds op een laag pitje, maar ik ben nog wel creatief bezig. Zoals elk jaar maak ik altijd alle kerstkaarten zelf. Ik laat vandaag een aantal zien.

Alhoewel ik geen reacties bij jullie achterlaat, kijk ik wel regelmatig om al het moois te bewonderen, krijg ik natuurlijk ook weer inspiratie van. Ik wil jullie dan sowieso bedanken dat jullie bij mij komen kijken, waardeer ik enorm!
Lieve groetjes,




15 opmerkingen:

Desire Fourie zei

Oh wow this is a stunning selection of cards. The recipients are going to treasure them.
Hugs Desíre {Doing Life}

Je@net zei

Hé Annerieke, wat geweldig om je weer even te zien in Blogland. En wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt. Top!
Hoe gaat het met nek/schouder en helpen de injecties een beetje?
Mail je binnenkort wel wat uitgebreider :o)

Vonnie zei

Heey, wat een leuke verrassing!
Mooie kaartjes heb je geplaatst maar die 1e met dat hertje is mijn favoriet :-)
Liefs, Yvonne

Linda zei

Prachtig zijn ze geworden
gr linda

KarinsArtScrap zei

Hi Annerieke leuk weer iets van je tezien en te horen,
Je hebt hele mooie kaarten gemaakt en vooral de bovenste die vind ik schitterend.

gr karin

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaarten. Vind vooral de eerste heel mooi. Wat bloggen betreft ben ik ook niet zo actief meer. Er is zoveel moois, maar vooral het achterlaten van reacties kost zoveel tijd. Gelukkig lukt het knutselen nog wel. Blijft leuk om al het moois op je blog te zien.
Groetjes Saskia

Liesbeth zei

Jij bent goed bezig geweest Annerieke, mooie kaartjes hoor.
groetjes Liesbeth

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat leuk dat je ons toch even laat delen van het moois dat je maakt! Fijn dat het knutselen nog wel gaat.
Ik vind ze erg leuk. De tweede vind ik een top idee. Niet te moeilijk met een heel leuk effect!
Lieve groetjes,
GerJanne

Wilma zei

Wooooooow Annerieke, wat een PRACHTIGE serie kerstkaarten en LEUK te zien dat jij je eigen digi's gebruikt ☺☺☺.
Liefs Wilma

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik miste je al!
ik begreep uit een van de reacties dat je aan het tobben met je gezondheid?
Wat vervelend!
Heel veel beterschap!
Mooie kaarten heb je gemaakt,
Fijn je weer hier te zien!
Groetjes van Daatje

Marja Kenter zei

Ze zijn erg mooi, vooral de rode met het kantje spreekt mij erg aan. Ik begrijp dat je tobt met je gezondheid en hoop dat het nu wat beter met je gaat.
groetjes Marja

Antoinette Voorn zei

Beeldschone kerstkaarten en prachtig dp met een mooie combi van de versiersels! Echt toppertjes..

Adriana zei

Wat leuk om zo weer een paar mooie inspirerende kaarten te zien. Fijn dat het je lukt om kerstkaarrten te maken!

Charlotte zei

Leuke kaarten Annerieke!
Wat een werkje, al die kerstkaarten. Ik maak er elk jaar +/-70, maar wel allemaal dezelfde :)
Groetjes,
Charlotte

Erica ♥ zei

Jouw kaarten geven een hoop inspiratie,
deze zijn ook weer heel erg mooi gemaakt !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼