Pagina's

zondag 22 december 2013

Nog eentje die ik zelf zo leuk vind..

Deze kaart is één van mijn favorieten van de afgelopen tijd. Ik heb veel plezier beleefd aan het maken ervan. Nu moet ik zeggen dat ik hem ook in mijn favoriete kleuren heb gemaakt ;-). 
De beschrijving kun je hier vinden. 





Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken! Helaas lukt het me nog niet om reacties achter te laten, ik kijk wel trouw bij jullie!
Lieve groet,

12 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Dat is echt een schitterende kaart,
met een verrassing erin, echt heel
erg mooi gemaakt !
Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

Desire Fourie zei

This is just delightful and I love the little box with the choccie.
Hugs Desíre {Doing Life}

!neke zei

Wat een mooie creatie!
Deze kleuren zijn echt prachtig!

Tinie zei

Wat een beauty!!! Echt heel bijzonder en wat een gave details!!!

Fijne Feestdagen en groetjes Tinie

Dora zei

wat mooi gemaakt en wat een verrassing in dat kleine doosje....ontzettend leuk idee! super.

KarinsArtScrap zei

ik vind het een schitterende en aparte kaart Annerieke, heel mooi gedaan.

gr karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
een erg leuke kaart, heel byzonder model!
Annerieke, ik wens jou en je familie hele fijne dagen toe,
warme groetjes van Daatje

Vonnie zei

Ook in het echt is ie heel erg mooi :)
Ik ben er erg blij mee. Dank je wel.

Liefs Yvonne

Nelleke zei

Gezellig dat je er weer bent met deze mooie kaart. Ik zag dat je de laatste tijd heel wat mooie kerstkaarten gepost had. Leuk om te zien. Je sjaal heb ik nu om, eigenlijk iedere keer omdat ik ook een blauwe broek heb in die kleur. Groetjes, Nelleke

jolanda zei

heel mooi gedaan

Linda zei

Wat schitterend mooi gedaan heb je dat
gr linda

Renate zei

Wauw! Wat een leuk modelletje. Super zo met het doosje erop/erin. Mooi ook met de warme kleuren.

-xies- Renate.