Pagina's

zondag 15 december 2013

Nog weer een aantal...

Allereerst wil ik jullie bedanken dat jullie vorige week weer een bezoekje hebben gebracht aan mijn blog, ook super leuk om de reacties te lezen.
Inmiddels heb ik al mijn kerstkaarten op de bus gedaan, de meeste kaarten hebben waarschijnlijk ook al hun bestemming bereikt.
Zoals je misschien nog wel weet, houd ik erg van verschillende technieken en afwisseling. In de serie die ik vandaag laat zien, komt dat ook wel naar voren.
Deze kaart is gemaakt met stempels en Distress Ink, waarbij ik ook gebruik heb gemaakt van de maskeertechniek. Het ziet er misschien ingewikkeld uit, maar als je weet hoe het moet is het echt niet moeilijk, maar dat is met de meeste dingen zo ;-).
Voor deze kaart alleen scrappapier gebruikt en een borderrand van kraftpapier gemaakt.
Dit was een probeersel, de open ster en de grootste ster zijn bewerkt met zilver embossingpoeder.
Dit label is één van mijn favorieten. De sterren en de boom gestempeld met watermerk inkt, daarna met pastelkrijt erover heen "gekliederd", het is ook echt "kliederen", want ik heb het met mijn vingers gedaan! De tekst is gewoon gestempeld.
Deze kaart gemaakt met Distress Ink en gebruik gemaakt van een stempel en een sjabloon. Het plaatje is een afwrijfplaatje, dat heb ik vroeger ook ooit gedaan :-).
En dan de laatste voor vandaag. Voor mij was hier de uitdaging om iets te maken met papier van een paar jaar geleden, best nog wel leuk, vind ik zelf.

Dit was het weer voor nu, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

  1. Annerieke these creations are just gorgeous and so creative, each with its own uniqueness.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes en tag je hebt goed je best gedaan Annerieke.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En bedankt voor je hele mooie kerstkaart Annerieke ik weet niet meer of ik dat al gezegd had.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer met veel kwaliteit gemaakt, prachtig ! Ik ben blij dat ik er een heb mogen ontvangen en het laatste model ken ik ergens van hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kerstkaarten mogen er wezen...wat mooi!
    prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke,
    Wat heb je weer mooie, verschillende kerstkaarten gemaakt, ze zijn prachtig, mijn voorkeur gaat uit naar de rode geruite..super liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaartjes!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wen prachtige kaarten, Annerieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat ben jij productief zeg!
    Het is me dit jaar weeral niet gelukt om zelf al mijn kerstkaarten te maken. En ik maar kerststempels kopen...
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annereiek, wat leuk dat je ze nu toch alat zien! Ik vind ze prachtig geworden. Die schommelkaart is ook al zo leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowww wat een productie zeg, de ene is nog mooier dan de andere!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaarten !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!