Pagina's

zondag 2 februari 2014

Van alles wat...

Jullie hebben waarschijnlijk wel gemerkt dat ik bijna niet meer aan het bloggen ben. Een poosje geleden heb ik al verteld wat de reden hiervan is. Daardoor laat ik ook geen reacties bij jullie achter. Wel kijk ik regelmatig naar alle mooie dingen die jullie maken. Gelukkig ben ik nog wel creatief bezig en laat ik vandaag één en ander zien.
Voor speciale gelegenheden vind ik het altijd erg leuk om setjes te maken. In dit geval een kaart met pakje, inclusief bakje met envelopje en iets lekkers.



Dit is een blikje dat ik gepimpt heb. Lekker stoer gemaakt door met jute, touw en metallic embossingpoeder te werken.
Voor mezelf vind ik het een uitdaging om dit soort kaarten niet in donkere kleuren maar ook eens in andere kleuren te maken.
Op het forum van CreaTijd doe ik altijd mee met de ATC swap. In januari was het thema kind/kinderen. Ik moest meteen denken aan "de glimlach van een kind" en heb er mijn eigen draai aan gegeven. 
Lieve groetjes,



16 opmerkingen:

Desire Fourie zei

Oh wow, these creations are just packed with gorgeousness. I so love your cute little ATC's which has so much detail on such a tiny surface.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend allemaal Annerieke, helemaal geweldig.
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

wow wat gaaf allemaal Annerieke.
hele mooie kaarten en creaties heb je gemaakt.

gr karin

Wilma zei

Op het STOERE blikje had ik al een blik geworpen en nu viel mijn ook op hele MOOIE, LIEVE en STIJLVOLLE creaties. PRACHTIG Annerieke wat je allemaal hebt gemaakt.
Ik ben toch blij ☺☺☺ dat je e.e.a. ook hier laat zien.
Liefs Wilma ☺☺☺

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat heb je mooie creaties gemaakt, ik zag al dat moois ook op FB voorbij komen, toppie..liefs Ans

Evelien zei

Leuk dat je weer wat geplaatst heb!
Wat een prachtige creaties allemaal zeg!
Je bent er weer lekker druk mee geweest.
Voor dat stoere blikje vind ik prachtig!

Groetjes Evelien

Je@net zei

Fijn om zo af en toe even van je te horen, Annerieke.
En wat een prachtige creaties heb je de afgelopen tijd weer gemaakt. Het ziet er allemaal even mooi uit!
Nog een fijne avond en tot gauw!

!neke zei

Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt!
Toppie!!!!

Christine zei

Hallo Annerieke,
Mooie werkjes allemaal! Zeker de moeite waard om ons te tonen!
Liefs
Christine

Christine zei

Hallo Annerieke,
Mooie werkjes allemaal! Zeker de moeite waard om ons te tonen!
Liefs
Christine

GerJanne zei

hoi Annerieke, wat een gave kaartjes en creaties heb je de laatste tijd gemaakt.
Ik hoop dat het beter met je gaat! Ben je pijnvrij?
Hoop het voor je!
Lieve groet,
GerJanne

Els zei

Schitterende creaties Annerieke en dat stoere blik is schitterend.
Die ga ik zeker onthouden. Ook je kaart met dat doosje is bijzonder mooi. Erg leuk om je creaties hier ook te bewonderen.
Bedankt dat je volger bent geworden bij mij.
Lieve groetjes, Els

Vonnie zei

Leuk om weer wat van je te zien op het blog.
Mooie creaties heb je gemaakt :-)
Liefs Yvonne

Dora zei

wat schitterende creaties heb je gemaakt.
en doe maar rustig aan. maar wel leuk dat je weer wat hebt geplaatst en gemaakt. succes

Antoinette Voorn zei

Ongelofelijk fantastisch al deze creaties echt TOP Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een mooie creaties weer,
jammer dat je niet meer zoveel blogt,
maar ik hoop dat het wel wat beter met je gaat en je schouderklachten!
Fijn dat je toch kan knutselen!
Groetjes van Daatje