Pagina's

zondag 6 april 2014

Weer iets nieuws...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb laten zien. Ik zit niet stil en ben nog steeds met van alles en nog wat bezig. Vandaag een impressie van wat ik zoal doe, veel plezier met kijken!

Nog steeds ben ik graag aan het experimenteren. Ik heb een lay out gemaakt en op een canvas van 30 x 30 cm geplakt.

Drie leuke kadoverpakkingen met chocola (natuurlijk, wat anders???). Niet veel toegevoegd, alleen het papier is al zo mooi.

Stoere mannenkaarten, een beetje kleur met eenvoudige strakke vormen, ik houd ervan ;-).

Alweer chocolade...een fijne manier om iemand te bedanken!

Voor deze kaart heb ik wit papier bewerkt met verschillende kleuren Distress Ink. Wat water erop gespetterd en laten drogen. Daarna nog wat stempels afgedrukt. Vaak als ik met inkt bezig ben, maak ik er verschillende. Als ze klaar zijn, laat ik ze een poos liggen en ineens kom ik ze weer tegen en maak er dan kaarten van. Beetje apart...ik weet ook niet waarom hoor.

Voor deze label heb ik papier bewerkt met Distress Ink, watermerk inkt en embossingpoeder.
Op een stempelblok heb ik verschillende kleuren Distress Ink gedaan, daarna water erover heen verneveld, dan afgedrukt op een achtergrondstempel en die afgedrukt op papier. Het geeft een mooi effect, vind ik. De randen zijn ook bewerkt met inkt.

Soms heb ik zin om gewoon eens een ander model kaart te maken en ook om papier van een aantal jaren geleden te gebruiken. Ken je dat, jezelf uitdagen? Ik doe het regelmatig :-).

Kijk eens wat een schatje dit muisje is...

Dit was het weer even voor vandaag. Ontzettend leuk dat je hier bent geweest, bedankt daarvoor!

Lieve groet,


14 opmerkingen:

Je@net zei

Ha Annerieke, fijn om weer van je te horen.
En wat een leuke projecten heb je weer gemaakt.
Zien er erg mooi (en lekker :o) uit!

Sylvia zei

Je hebt hele leuke projecten gemaakt!De cadeauverpakkingen met hartjes erop zijn prachtig!Groetjes Sylvia

Christine zei

Dag Annerieke,
Wat ben jij veelzijdig! Stuk voor stuk prachtige werkjes waar de ontvanger veel plezier zal aan beleven!
Liefs
Christine

Sandra zei

Wauw je hebt weer prachtige creaties gemaakt!
Groetjes Sandra

Erica ♥ zei

Jeetje wat ontzettend mooi allemaal,
ik kijk mijn ogen uit, echt top gemaakt ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marja Kenter zei

Je hebt zeker niet stil gezeten! wat een mooie creaties. Leuk om je "oude papier" te herkennen. Ik koop geen papier meer dus moet het ook met mijn oudjes doen. Die turquoise hartjes vind ik erg leuk. Ik heb dat eens gecombineerd met hardroze. Ook mooi.Maar de roze "sterkte" kaart sspringt er voor mij uit.
groetjes Marja

Bea zei

Hallo Annerieke, wat een schitterende creaties laat je ons zien, stuk voor stuk heel erg mooi.....

groetjes Bea.

Liesbeth zei

zozo, jij hebt zeker niet stil gezeten, mooie productielijn Annerieke, groetjes Liesbeth

KarinsArtScrap zei

ben blij weer iets van je tezien het is zo stil rondom jouw.
maar je hebt wel weer hele leuke en mooie creaties en kaarten gemaakt Annerieke.
ik hoop dat alles goed met je gaat.

gr karin

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een gave kaarten en creaties heb je gemaakt. De een nog mooie dan de andere. De laatste is wel errrug leuk!
Groetjes,
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Gave projecten allemaal heb zeker zitten te genieten van al dat mooi!

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat fijn dat je weer eventjes "hier"bent!
Gaat het al beter met je schouder?
Je creaties zijn mooi zeg!!!
Die kaarten met distressinkt bewerkt vind ik altijd zo mooi!
Tot de volgende keer maar weer, groetjes van Daatje

Grietje Jansen zei

Wauw, wat een leuke dingen heb je gemaakt.
Erg leuk die snoepdoosjes die inderdaad al mooi zijn door het papier dat je hebt gebruikt.
Ook het doosje/kaartje met de muis is erg lief.

Grietje

Anja v K@@rten zei

Gaaf weer creaties van je te zien...en te Bewonderen natuurlijk! Heerlijk veelzijdig en ook nog eens met lekkere chocola!!!